Sunday, January 15, 2017

SENARAI TERKINI

* Klik tajuk novel utk melihat gambar novel dan membaca sinopsis

AVAILABLE
  1. AKU YANG TERTEWAS - Hani Fazuha ~ RM35.00
  2. BERNAFAS BERSAMAMU - Xuanza ~ RM30.00
  3. HIKAYAT SERIBU SATU MALAM (Jilid 1-5) - A.K Zain ~ RM600.00
  4. IMAN_INBOX - Shirod Shukri ~ RM30.00 
  5. LELAKI SEHEBAT DIA - Sutra De'Wangi ~ RM55.00
  6. MADLY IN LOVE - Zarin Zaidee ~ RM67.00 (PREORDER)
  7. SATU AKAD SAHAJA - Sheisbell ~ RM60.00 
  8. SATU MALAM SAHAJA - Sheisbell ~ RM70.00
  9. SEDINGIN EMBUN MALAM - Sheisbell ~ RM45.00
  10. TALL, DARK & LONELY 1 & 2.0 - Sheisbell ~ RM75.00 
  11. UNTUK CINTA - Farah Husain, Suzana Sulaiman dll ~ RM35.00
  12. BUBUR LAMBUK PUNYA FASAL - Sheisbell ~ RM20.00 
  13. Kombo FIXI: KLCC, GARIS & URBAN ~ RM160.00

Sebarang pertanyaan atau pesanan emailkan ke wahida_sarra@yahoo.com

Selamat membeli & membaca. Terima kasih. :)

SATU MALAM SAHAJA

Satu Malam Sahaja
Sheisbell
(BACAAN DEWASA SAHAJA)

Sinopsis

Orang kata, bertuahlah seorang perempuan itu jika memiliki kecantikan semulajadi. Tapi, bukan kepada Hanna Awliya. Nasib malang sentiasa menghantuinya kerana rupa paras bak bidadari kayangan dengan potongan badan yang mengiurkan. Sehingga dia dicemburui perempuan lain dan digilai semua lelaki. Akibatnya, dia sering diberhentikan kerja dan dipandang serong oleh masyarakat.

Bekerja pula dengan Tuan Wildan Aekhtar, lelaki buaya darat yang bergelumang dengan dosa dan maksiat. Wildan Aekthar telah berkahwin cerai sebanyak 3 kali kerana masalah peribadi yang hanya diketahui bekas-bekas isterinya. Kerana masalah itu, dia memburu Hanna Awliya. Kerana sekali pandang gadis itu jiwa lelakinya bergelora. Nafsunya menggelegak. Badannya mengeras dan nafasnya menderu kencang. Lantas, dia jadi lelaki yang bernyawa semula. Lalu, dengan apa cara pun, dia mesti dapatkan Hanna Awliya juga. Kalau tidak seumur hidup, satu malam sahaja pun sudah cukup! 

“Saya bukan mahu awak layan saya. Saya mahu awak buat saya terangsang. Saya mahu awak puaskan nafsu batin saya.” Astaghfirullahirazim…Hanna beristighfar kuat. Gila! Psiko! Tikam sampai mati pun lebih baik. Tak sangka, di balik paras rupa yang macho dengan tubuh berketak-ketak itu, Tuan Wildan ternyata tidak siuman. “Saya nak berkahwin dengan awak.” “Lepas tu apa pula? Tuan akan ceraikan saya sama seperti isteri-isteri tuan yang sebelum tu.” Kemarahan Hanna membuak-buak. Proposal itu memang tak masuk akal. “Kan saya dah cakap, mereka tak boleh membangkitkan nafsu saya. Awak tak boleh tolak. Awak wajib jadi isteri saya.” Benar! Hanna terjatuh hukum kerana Tuan Wildan. Tapi Hanna tidak percaya. Wujudkah lelaki yang tidak ‘bernafsu’ apabila bersama perempuan? Bukankah rata-rata lelaki berkahwin lebih daripada seorang itu kerana nafsunya.

Harga: RM70.00

Tuesday, January 3, 2017

SENTUHAN KASIH

Sentuhan Kasih
Halina Kamarudin 
(out of print) 
SOLD OUT
Sinopsis
Razif merasakan telah berputik bunga-bunga kemesraan dalam rumahtangganya yang dulunya hambar. Syahira mula menunjukkan sifat manjana kepada Razif, namun dua malam lepas Razif merasakan Syahira takut mendekatinya apabila dia berada dalam bilik mereka. Apa yang pasti, Syahira hanya akan masuk ke bilik untuk tidur, itupun apabila dia pasti Razif telah tidur lena.
Syahira berbuat demikian untuk menyelamatkan dirinya daripada Razif. Kalau boleh dia tidak mahu perkara yang sama berulang lagi. Dia belum bersedia sepenuhnya, apatah lagi keputusan STPMnya belum diumumkan. Walaupun menjadi isteri dia telah bersedia namun untuk bergelar ibu dia perlu berfikir panjang kerana perjalanan untuk mencapai cita-citanyanya masih jauh lagi. Walauapapun, dia ingin ke peringkat yang lebih tinggi, itulah hasrat yang tidak pernah padam dari dalam dirinya.

Tuesday, December 27, 2016

SATU AKAD SAHAJA

Satu Akad Sahaja
Sheisbell
(Sekuel novel terhangat Satu Malam Sahaja)

~Sneak Peek~
Bagai diseru, Wildan buka mata. Serta-merta, dunia beku di sekitarnya. Wajah si gadis bujur sirih ditatap, tak berkerlip. Matanya kehijau-hijauan. Pasti guna contact lenses. Tapi, renungannya menggoda. Dihiasi dengan tahi lalat kecil di hujung mata. Bagai menggesa pandangan nakal Wildan melekat, tak berganjak. Kalau itu tak cukup manis, seulas bibirnya kebasahan. Merah dan nampak segar. Juga ditemani sebutir tahi lalat hitam di atas bibir.
Sedetik itu, Wildan terpukau. Tak cukup dengan itu, ada suara yang menjemput rasa. Bertebaran dalam diri si Tuan Wildan. Tanpa disangka, Wildan telan air liur sendiri. Bagai kekeringan rasa. Meneguk kemanisan basahan bibir itu. Dan menjamah tahi lalat hitam sekaligus.
Wildan jilat bibir sendiri.
Harga: RM60.00

SEDINGIN EMBUN MALAM

Sedingin Embun Malam
Sheisbell

Sinopsis
"Iqbal, aku tak nak anak ni. Aku tak peduli. Aku tetap akan gugurkan anak ni." Jane bangkit berdiri. Dia kerasukkan.

Iqbal segera menerpa dan memaut kaki Jane. "Jangan Jane. Kasihanilah anak tak berdosa tu. Jangan bunuh dia. Dia tak bersalah, Jane."

Jane makin menggila. "Habis tu, kau tuduh aku yang salah. Kau tahu aku tak nak buat kerja gila tu. Kau yang goda aku. Kau yang sentuh aku. Kau...kau..." Jane menampar-nampar kepala Iqbal. Hantinya hancur. Sama sseperti masa depannya yang musnah.

Nasi sudah menjadi bubur. Namun, kemarahannya tak pernah padam. Kerana itu, hatinya kental. Sepicing pun bayi yang bru lahir itu tidak diintainya. Bahkan, bertahun-tahun dia tak terkilan bertanyakan khabar.

Lalu kenapa jiwanya bergetar mendengar tawa Yaya? Htinya terbuai melihat senyuman Yaya? Tubuhnya menggeletar berdepan dengan kesakitan Yaya?

Iqbal ambil kesempatan. Walau hati telah berubah arah, kenapa antara mereka masih ada 'spark'. Berbunga-bungalah taman hati da pisang akan berbuah dua kali?

Harga: RM45.00 

Sunday, December 25, 2016

(PREORDER) MADLY IN LOVE

MADLY IN LOVE
ZARIN ZAIDE

Sinopsis
Mereka terlanjur di New York, menyebabkan Hada terpaksa berhenti kerja agar Mazin tidak dapat mencarinya. Tetapi bagaimana Hada hendak lari sedangkan mereka bernafas dalam dunia yang sama.

Bila mereka bertemu semula buat kali kedua, Mazin memastikan Hada tidak hilang lagi dari genggaman. Tak semudah yang disangkakan untuk menyunting Hada tetapi akhirnya Mazin berjaya juga menjadikan Hada suri hatinya.

Hidup mereka bahagia... buat seketika kerana keluarga Mazin seringkali masuk campur dalam urusan rumah tangga mereka. Bosan, Hada nekad meninggalkan rumah mentuanya. Mahukah Mazin mengikut isterinya? Atau dia memilih ibu bapa yang telah membesarkannya?


Harga: RM67.00